Penipu


Kalo nak create story gempak agak2 la. Ni satu ostel ko dok tabur cerita ntah pape ko. Haishh..buat la keje laen. Aku tau ko idamkn hidup ko sbgmana yg ko angankan, tapi memadailah dgn hakikat yg sebenar. Kau nak tipu aku berape kali? Ko dah tipu+fitnah aku awal2 lg. n sekarang ko nak tipu aku lg? haishh..sape nak makan taik 2 kali. Kalo makan kebab bejuta kali nak la. Bosan la dgr cerita rapu ko. Bek ko senyap je. xpun berzikir ke, selawat ke. Penat aku dgr cerita ko. Sini lain, sana lain. Kalo ye pun nak sgt femes kat skola xpyh la nak create cite ko yg bangang tu. sudahlah. stop jdk penglipur lara .penat dengar. Penatlah penat!!!

Quotation: truth has beauty, power & necessity.

**bile nak minta maap kat aku? terguris hati aku bile tau ko fitnah aku camtu.
xsangka.

18/7/08 jumaat 1.48 pm

0 comments: