agar-agar ****?

zack ajak lepak jj. member sume dah ada kat sana. so, nak xnak
terpaksa la g.. nahas aku kena leter ngan mak akibat bunga telur
xsiap-siap lagi. haishh. nauzubillah meriah teramat bila kawanan
beruk-ungka ni dah tawan jj balakong. alamatnya jadik zoo sementara
la. tapi xpe..

zack: apsal ramai bebenor? aku dah terasa cam penternak beruk plak.

aku: haha..tau pon. aku lak bleh jadik saintis nak mengkacuk
kn mereka menjadi beruk-ungka. haha..ishh xbaik mengumpat.

zack: sedar pon. wahaha..

xro: oi geng..sinih sinih (semangat giler)

chen: ramai xterkata ek bila sume dah berkumpul.

xro: weh, ko bawak bekal ke? ke buah kaki?

chen: aku dari rumah ah ma. ni dia yang kasik. sedappp... tapi
korang xleh makan. hahaaaa...

xro: pasal lak xbagi? kedekot eh. nak gak nak gak. xkire!

chen: tengok bolehla. ni agar-agar khinzir.

zack: mak oii...punyer la sodap aku menengoknye. mai sehiris.

chen: xbleh. nanti kulit ko berbintik.

zack: lorr..pasal nenek ko makan lak?

chen: kitorang cina xpe.

zack: nenek ko cina kristian. ko cina atheis. ne sama maa..?

chen: janji sama lorr..kapir

xro: ..????? sape ckp?

chen: zack la sape lg.

zack: so mmg xleh makan la nih?

xro: mmg xboleh bangang! xpaham-paham agaknye. bodoh sungguh
balak ko nih aM.

aku: kan aku dah dapat nama. bagoosss...

~~xro luku kepala zack.padan le...


*******

meriah jugakla parti serba kecil tu. makan sedap sume sedap.
yang xsedap bila xdapat cabutan bertuah.hmm..unlucky~~

0 comments: