yay shoessss!!!!


sepatotnye akak grab nih. baru ok!



ni pon ok gak. terjongket.. haha


aku suke y nih. suci gituu..


y ni plak..? aku suke. suke sukee...

santai je en kalo g wedding


ni g kelas


arghhh!!!!!! kusut! ok jap lg aku study aqidah ok. hmm.. sblom tu aku merayap dulu tengok kasot. knp ek? ntah r.. usha fynn jamal jap, A samad said jap, facebook jap, alahh sume bende lagha tu lah.

asalnye akak ajak berkayak kat tasik kuis pagi tadi. tau je en aku nih.. haha.. semalam petang akak ajak gi taman kat melati tapi..? aku? zzzz. haha...

berkenaan gambar diatas ;

aku suke boot tu. if tyme konvo nanti aku nak pakai bleh x? sila jawab ustaz abu.
hahaha...


hati kecilku : "nak mampos ke wei??"



** aku nih cam dah xde haja tuju tau. makan+tido+tenet = %$#@&





__________

2 comments:

nur el-huda said...

ko ni dasar hidup x de matlamat... adoii, mcm mn nk jd budak aliran ni..? Kata nk bit serap la... inilah.. itulah... hurmmm, klau gini gayanya.. mcm mat jenin la..

Ade ke disuruh aku pakai kasut yg terj0ngket tu?? Nak mampos suruh aku tersungkur atas stage tu??

-->maafkan aku ust Abu.." huhu

nErD said...

senang ati ko je kata aku xde matlamat. perhh tido pon matlamat gak weh. matlamat nak restkan bijik mata sampai kul doplas. wahaha..

bit serap..? huh dia cakap xnak bit-bit ni. bite nak le.. huhu..

mat jenin? xlah. noo lah--

kasot tu ok. baru nampak ketinggian atas pentas nanti. xpon time begambo nanti ade le nampak heel tu. cun seh

ustaz abu xmarah coz kalo pakai boot xyah pakai stokin. janji tutop aurat.

kepada girl yang memang xsuke pakai stokin bolehlah memilih boots ni ye. sekurang2ny menutup aurat. hehehe...