hari ni..

unique...


kelas BI cancel lagi. madam g IJN. aku bosan+tension bile xde class BI. knp? banyak giler nak cover. subjek lain lagi la. mudah-mudahan ayah madam sihat kembali hendak-Nya. InsyaAllah..


feqh dalam kuliah agak terganggu sket. laju sangat ustaz amzan baca. tp xpe, nanti bleh cover dalam tutorial. blaja dah nak sampai setengah buku. syabass...


islamic studies madah agak berat bagi aku. huraian perlu disokong dalil. presentation ok la setakat ni w/pon ada beberapa bahagian tu aku terkurang fakta/ huraian. yang penting+cronix sekarang ni, aku perlu baca+faham+hafal.


hifz quran pulak, aku tak tasmi' satu ape lagi. knp..?? ... tadi aku kena marah ngan ustaz khafidz sebab curik masa dia. sedih sedih...

g klinik ummu ammar lagi aku nih. dayakan jugakla w/pon berat+malas+penat nak pergi. cam besala dengar nasihat percuma. tanx doc. dapat ubat sebeban. yes aku kumpul ubat. tak lama lagi bolehla bukak farmasi. haha...


** aku baru nak mula baca+faham+hafal madah-madah y agak sukar. kenape awal sangat aku nak start study nih? aku sakit hati ngan asyraf coz dia cam struggle giler study. ishh.. aku xbleh tengok orang lebih dari aku.


"asyraf, lets fight!"






__________

3 comments:

Nuhhas said...

"asyraf, lets fight.."

ha'ah lets fight la sgt.. mcm mls ah nk gi kelas.... lebih baik aku tido... ahh~ enaknye tilam dan bantalku ini....

nErD said...

aku nih saket jiwa. tu pasal malas g kelas. penangan asyraf sampai aku kaget. haha..

bomoh kot mamat tuh?

tilam bantal..? enaknyeee

nur el-huda said...

hahaha...asyrap pulak yg dikata gne bomoh.. adeiihh..ko i dh smpai tahap kronix ni....

tilam n bantal ko tu patut dipukaukan supaya nmpak mcm x selera je...