MQA?? apekahh..


ni post wall dari tieka, classmate sem 4 aku. same department tapi aku juga dipilih untuk temuduga MQA. macam-macam mulut longkang berbau kata yang terpilih ni yang terbaik lah, lucky person la, bal bla bla.. n waktu temuduga nanti kena cakap arab? wattefish! aku memang tak tau ayat ape nak layan . 100% comfem aku clueless.

teringat waktu aku usul dulu, ada juga katanya nama aku naik untuk temuduga MQA ni, tapi disebabkan aku cepat-cepat tukar kos, so selamat waktu tu sikit. dan sekarang ni kena pulak. adooiii.. baik aku tanya x-coursemate aku pasal bende-bende ni.

aku dah terbayang andai aku dilantik menjadi speaker untuk lajnah aku ni, pehh.. ranap lah. ntah hape-hape aku sembur. hmmm... aku sangat tak sesuai. bagilah yang berkaliber sikit untuk naik pentas .

**takde mood betul cakap pasal ni. =.=

0 comments: