demam + shopping = shopaholic






demam. badan panas, muka panas, hidung lagila panas. dah banyak sangat dosa agaknya. dokter kasi cuti 1 hari. tp cam xrehat.basuh kain 2 baldi, kemas rumah, vacum.. tetibe, elektrik xde. bagos betul. kenapa? baju belum habis basuh, baju xiron lagi utk kelas esok. asgmnt tamadun belum habis buat. semua tergendala. beginilah bila nikmat ditarik. h-u-r-u-h-a-r-a.


shopping. kasot dah cam kapal. longgar semacam. xkanla kaki aku pulak y mengecil? xmunasabahlah. aku saiz gajah doe mane bleh kaki saiz semut. malas+tak larat jalan jauh-jauh. pergi warta kajang je ngan akak. tu pun da separuh mati aku nak jalan. xde kudrat. lemah. dapat gak akhirnya kasut y kena pada bijik mata aku. okla. aku ingat nak pick up 1 lagi tp, keadaan xmengizinkan aku. okla sepasang je.(pujuk aty sendiri..). aku amik flat je.


''heel tu nanti-nanti, time konvo t ko belilah'' kata akak.


- balik umah aku terus pengsan. bupp.. tidolah~~





**shopping? sape xsuke. habis t laki aku. botakkkk...





_______

0 comments: