lurfe me..?




qiqi send msg kat aku, miskol berpuluh-puluh. why..? rindulah tu. tp aku tak balas satu pon. aku ade kelas malam setiap hari khamis. dari pukul 8-10. alah cam prep dulu-dulu kat sekolah. bila dah hight-level mula la aku tak biasa dengan sume benda ni. yelah dulu malas g prep. prep dalam dorm je. kat kelas pon bukan bleh study, hasnol n bedah memekak sape tak panas telinga. aku ikut resam akak, time blaja kita blaja la, time buat keje.. buat keje, time nak gedik ko gedikla. aku memang camni. terus terang NO segan-segan.

aku radikal..? yea watever..

nak tak nak dengan kepenatan n kepeningan kepala tu aku gagahkan jugak membalas n me-miskol qiqi atas dasar kawan lama yang mengalami simptom kerinduan tak terhingga. yeah baby tau pon rindu aku. tula dulu time aku bersusah payah datang muar ko xdapat datanglah, sakit kepalalah, hapelah... ko pikir aku tak sakit hati? sekarang ko rasakan bila aku dah jauh dari ko. wahahaa... sorry mate, aku xbleh nak merayap lagi. jadual pack giler. so, ape kata ko plak yang datang kat sini. bleh lepak kedai aruna tom yam. aku duduk luar, bukan duduk asrama. say no to HOSTEL.

aku janji ngan ko msg semalam tp kredit aku pulak habis. expirednye minggu depan. menyampah betul aku. yelah bila dah tahap ipt ni macam-macam hal jadik, kena contact orang tu, orang ni. leceh. kalau dulu sekolah jz tanye ustazah kat bilik bawah tak pun ketua kelas. sekarang ni ustazah ntah kemana ketua kelas pun ntah kemana. habis kitorang ni melanguk sampai habis waktu. yeah cabaran kendiri.

tapi, awal-awal lagi aku dah mention kat clasmate aku y aku ni susah nak angkat phonecall orang melainkan bella n wa/ girl lain. yang pasti aku selalu silent hp. bukan ape, hp aku ni tahap zaman batu, xde bluetooth xde 3g. kan susah tu. makanya silalah call sesiapa yang canggih hpnya.



**qiqi, mai n aku. 3 gadis spoil mood ustzah. lagi-lagi aku sape xkenal. kan aku cakap aku bukan hipokrit. nak buat camne aku tak pandai gedik doe. oh ye, kepada budak-budak yang memusuh aku tika ditingkatan 5, silah meminta maaf dengan bersungguh-sungguh. perbuatan kalian melemparkan fitnah xberasas selama 8 bulan xdapat dimaafkan dalam masa 5 saat. maaf. aku terlalu kecewa.




__________

0 comments: