kad matrik..teruje plak



okla ni.. wane biru. sedap mata memandang. semoga aku rajin pakai bila ade kelas. dan yang paling penting aku xlupe nak letak dalam beg sentiasa.

uda bitau aku start tahun ni smas tukar kad matrik ke tag nama kain yang kena jahit. sedih doe dengar. agaknya xcukup duit kot nak buat kad. klaka plak tengok budak2 tu pakai tag nama. so, pasni bahagian disiplin agak ringan beban dipikul. haha..

tp, majornya pasti ditakuk yang sama ; DATING!!! kat mane..? kat depan aspuri malam jumaat/ sabtu malam. xpun tepi tangki air. atas alasan "ade hal". piirahhh!!! agak-agak le nak kencing aku yang agak berpengalaman ni.

andai ade senior-senior nak tau/ nk aku listkan sape budaknye boleh saja.. xsilap aku, aku ade utarakan kes ni kat group smas under fs. ntahla, tak alert pon. wateverlah


*aku selalunya akan melalut ntah pape bila post entry. teruja salah satu sifat aku.. bukan ape, nak dapat tengok ym pon kekadang xsempat. homework banyak sangat. lagi-lagi aku perlu membaca. yeahhh read more buku2 tarikat.




______

0 comments: