imbau-imbauan..~~

aku n akak.. best~

aku n mai..

wani n ain..


bile ntah dapat jalan-jalan lagi. sume dah bz dengan urusan masing-masing. jalan-jalan dari rumah ke kelas jelah. paling jauh pon kat melati beli ikan enchot.

hari tu pergi nilai, beli rak kayu utk letak buku. okla harganya rm40. selain tu, g merayap tengok kasut. (memang xbleh nak lekang dengan kasut. yeahh..girlz kan..)

ape kaitan aku letak pix kat atas dengan story aku nih..?

ntah la. actually aku rindu dengan kenangan lalu. biar pahit/ masam/ perit tapi tu la story of my life. peristiwa+manusia yang menghadirkan diri dalam life aku. xkiralah yang telah mencicah atau pon sengaja mencicah, baik atau tidak.

kadang kala aku rasa seronok dengan ape yang aku dah lalui, tp ade masa pulak rasa macam ... kenape manusia-manusia ni sengaja carik nahas dalam hidup aku sedangkan aku xpenah bz body dalam urusan seharian life dorang. dengki sangat ke tengok aku yang serene nih?

maybe jawapan bagi soalan ni kawan-kawan terapat aku je mampu menjawabnya. kenapa? kerana disebabkan mereka bersama aku menghadapi situasi drama manusia haprak. haprak..? ntah la. terlalu banyak benda yang aku kesalkan.

sekarang aku perlu+mesti bersemuka dengan life baru yang pastinya aku belum lagi selesa. kenapa..? aku perlu paham+baca ragam manusia yang ntah pape. i.e : classmate aku sendiri. sometimes gelagat/ kelakuan dorang menjengkelkan n hampir nak bersifat kurang ajar yang pada kaca mata aku agak melampau. lagi-lagi "dia" seorang l-e-l-a-k-i. aku bukan bersifat anti/ memusuhi lelaki tapi agak-agak la andai terfikir nak buat lawak. fikir banyak kali adakah orang sekeliling kau suka akan lawak bodoh kau tu? fikir-fikirlah..


*aku teringat mai bila dalam kelas



_________


3 comments:

nur el-huda said...

mmg best ms kat swiss garden tu...rasa x puas beb gi situ. I really miss those memories, view and people there (pangkor)...

"really miss the people?" "PEOPLE?" Which people? Warghh!! the hottest!! Yayyyy!

nErD said...

ishh minah ni, xhabis-bais pasal hottes tu. tpkan, xsangke ek kite bleh 1 group ngan guy men volly ball.

yela kan, girl laen sume bz ngan henpon. kite...???

hahaha

nur el-huda said...

warghh!! kite mmg best!! Utk rujukan pompuan asyik dgn main tepon...silalah membuat revision dekat blog saya pasal entry tu. Terima kasih. (senyum sambil tersipu2)

Agak2 bile lagi ek kita dpt jumpa dia? (dreaming di siang hari....)